Alap tuning! Suzuki GSF1200 2005"(ig)

Alapvetően az első és legfontosabb módosítás egy Suzuki Bandit 1200-ason, amit egy új gépen is azonnal el kell végezni, a teljesítmény limitáció kiiktatása!

Ennek a nyílvánvaló okain kívül még egy fontos oka van: A motor erejét karburátoros lévén a német jogszabály miatt (Alsó sebességfokozatokban limitált teljesítmény) csak az előgyújtás egészségtelen visszavételével tudták visszafogni. Ennek kellemetlen mellékhatása az állandó gyertyakormolódás és dadogás. Pl.: Ha nyáron bejáratósan bemész Budapestre, akkor hazafelé már csak 2 hengered jár jobb esetben. Vagy tolod, de az már nagyon gáz.

A megoldás egyszerű:

A bal oldalt az ülés alatt lévő műanyag borítás alatt megkeresed azt a fehér csatlakozót, ami a motorból jön ki az első lánckerék mellől. Ebből precízen kiakasztod a kábeleket a kék kivételével, ami az üres visszajelzést intézi. Ezekre zsugorcső + szigszallag. Lényeg, hogy ne gányolj! Lásd képek.

Az eredmény a tiszta és megbízható működésen felül vérfagyasztó nyomaték és gyorsulás. Még sportdob nélkül is.

Akinek ennél több kell, az vegyen sportdobot, cseréljen vezérműtengelyt, fúvókázza át a karbikat, polírozza fel a beömlőket és legfőképpen írjon végrendeletet!